Väckt av idioter

Skrivet 2010-05-08 @ 13:49:34

Posted in | Kommentarer (0)
Oj, det var ju faktiskt riktigt längesedan jag var inne på datorn. Känns skönt! Torsdags senast kanske?
Idag är jag TRÖTT. Fest igår, livat. Kan inte mer än att digga Emma som fasiken. När vi badade i badtunnan innan de andra kom fick hon spel eller något. Hon bara satt och asgarvade hela tiden, och man kan inte hålla sig när man hör hennes skratt! :D Efter det gick vi och gjorde vid oss. Sen började festen!
Jag hade det skit bra innan alla andra kom. Jag kände inte så många där och de flesta var små. Så klockan tolv gick jag och la mig 8) haha. Emma också, fast hon däckade. Sen finns det ju idioter som är så fruktansvärt dryga och låter inte en vara i fred. Jag kan inte ens ta upp allt som "de" höll på mig, kommer ta mig en evighet.

Och sen vaknade jag klockan sju i morse, av dryga människor då med. ÅH!
Och vem hittade jag där under ett täcke? Jo det var Tiffo. Tur det fanns någon annan än jag som inte orkade med stuationen. Han fick bli min vän i nöden.  Efter ett tag var det dags för städning. Höll på i fyra timmar. Emma är duktig. :)

Lär komma bilder sen. Johanna har dom.
KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback