En härlig dag!

Skrivet 2010-06-03 @ 00:22:30

Posted in | Kommentarer (0)
här kommer lite bilder från tatueringen :)


Redo!

Konturerna snart klara, Sköönt


Så!

Liten paus, skönt ;) Blödde en del

Slutresultaten. Jag är nöjd 8)

Chatrines blev också jätte fin. Gillar effekterna han la till :)


Lärarmiddagen blev iaf lyckad! God mat och jätte fina tal som verkligen berörde. Allra mest Lindas och Jacobs tal. Fint! Tackar för allihopa som var där, och de tre år vi haft tillsammans :) Kommer böla sönder  mig på studenten. Måste köpa vattenfast mascara :P haha
Bilder kommer i morgon om jag har tid.

I morgon tar Johannisen studenten. Grattis! :D Får se om jag kan tigga lte pengar av mamma till ngn present och så jag kan hänga med till jägers sen :)

Ha det gott folket.
KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback