Balklännings på g

Skrivet 2010-05-18 @ 17:44:18

Posted in | Kommentarer (0)
HAAAALLÅ!
Lördagen var trevlig!

Fina "tandpetare" min kusin fixade på släktträffen ;)


Jag och Michelle :)

Nu från festen:

PK min kära vän var där :D


Fiiin outfit Crille ;)


Anton var taggad! Haha

Idag hade vi redovisning av projektarbetet inför hela klassen. Gick bra! Efter det körde jag till Anki för att prova min balklänning, skitfin!  Bara tio dagar kvar till balen :D Och bara två veckor till jag ska tatuera mig ;) hihi!

Mmm, luktar gott här! Mamma gör blomkålsstuvning, dott. Jätte längesedan jag åt det.

Mitt paket från h&m har kommit, men kan inte hämta ut det för att jag inte har några pengar fören den 26e då jag får lön, suger :P Mina studentskot, en bikini och underkläder ska hämtas :)

Nu ska jag kolla vidare på unga mödrar.
KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback