Trerätters på G!

Skrivet 2010-05-13 @ 18:01:54

Posted in | Kommentarer (0)
Redo för trerätters!
Anton och Hanna lagar mat nu, vid sju blir det maaat! Hungrig efter en hel dags granplantering. Sitter och lyssnar på Petter och väntar in tiden.
Klockan sju kommer Lorre också, vi tyckte gott han kunde komma och tjocka till sig lite!

Som jag har slitigt idag, till slut orkade jag inte mer och körde hem :) Men när jag drog hade vi iaf platerat 500 granar. Det du! 300 till. Men fler ska inte jag fixa iaf.

Måste ha en långklänning! Någon som vet en affär med lite olika långklänningar? Eller någonstans jag kan beställa? Kollat h&m, men tar flera månader innan man får sen. Ska ha den till lärarmiddagen hade jag tänkt :) Svar eller grå långklänning, vita converse och min sköna svarta "hatt". Jag ska nog köpa en halmfärgad också.

Ha en bra kväll gott folk!


KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback