student

Skrivet 2010-06-04 @ 23:51:52

Posted in | Kommentarer (0)
Gårdagen var kul. Grattis Johanna, Emil och Nikke :)
Fick för mig jag skulle till jägers. Lika tråkigt som vanligt. Ändå fan sticker man dit. Dumt. Slösade 350 på ingenting. En sjukt äcklig drink som bara smakade sprit för 100 spänn, bland annat. Får hålla hårt i pengarna nu fram till studentdagen. Kanske passa på att sluta röka då med? Kan dock bli svårt man tanke på att det kommer vara fest måndag - lördag..

Fick gå upp tidigt idag, 07:30 för att köra en vän till jobbet. Jag är så jävla snäll! Gick dock och la mig igen och sov till ett, så ganska lugnt ;)

Ikväll har jag varit hos Erika och kollat på hennes nya lägenhet  lund och myst med chips och dippa ;)

Lite bilder från halvagårdagen nu då


Som vanligt en liten egobild ;) Har dock ingen bild på klänningen som jag köpte igår, den är jätte söt:) Ser mönstret på bilden iaf.


De glada :D


Så söta


Haha sötnos


Kikade in hos nikke en runda också. Där va dom massa glada


Sen åkte vi buss till jägers med emils pappa


Jag och Sandra :)


Träffade även Emma och Frida. Emma var lika full och galen som vanligt. Emma var dum och slog mig på tatueringen hela tiden :(

Nu ska jag kolla vidare på catch away. Sen sova i Hannas stora säng ;)

ha det.
KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback