Senna! Igår blev det lite fest hemma. Tre...

Skrivet 2010-07-04 @ 17:01:00

Posted in | Kommentarer (0)

img_0152 (MMS)

Senna! Igår blev det lite fest hemma. Trevligt må jag säga! Blev inte sängen fören halv sex i morse, jävligt mysigt att vara vaken när solen gått upp. Dock blev man pigg igen, men efter lite kli på ryggen somnade man gott :)  Sen gick väl alla upp vid halv elva, drack kaffe och chillade. Och jag städade lite. Sen blev det "vattenkrig", mest Conny som var jobbig :(   Killarna stack till vaxsjön. Efter jag duschat stack jag och Matilda och köpte en grill och tog med oss till vaxsjön. Lite bad och chill.  Senare ska vi nog till Matilda och spela buzz ;)  Ha det KISS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback