God morgon!

Skrivet 2010-05-31 @ 10:26:38

Posted in | Kommentarer (0)
Om tio min ska jag köra till min tandreglerare i Eslöv för att fixa ny tråd till tandställningen. Vilket innebär att jag antagligen kommer ha ont i käften lagom till lärarmiddagen :(


Dagens


Fråga mig inte vad jag gör med mitt ansikte.

Jag har faktiskt införskaffat mig en långklänning! Loooove it! Byggt baglarna har jag också hunnit med

Ska ha den på lärarmiddagen tror jag :)


Fina va?

Nu är det fan ta mig inte långt kvar! Denna veckan tror jag inte det händer speciellt mycket. På onsdag är det lärarmiddag. Nästa vecka börjar vi med poängjakt hela dagen, tisdag ska vi till Lomma, vet inte riktigt vad som händer för det har lärarna fixat, onsdag är det toga/sambatåg + ölbrändboll, torsdag klassens dag och fredag studenten! :D Ah vad jag längtar till sista veckan! :D

Nu måste jag köra. Ha det!
KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback