Wallenbärgare

Skrivet 2010-05-02 @ 11:40:22

Posted in | Kommentarer (0)
Hej gott folk. Ja jag är dålig på att skriva. Men who gives a shit? Jag gör då inte det, jag är inte någon "bloggerska". Jag skriver bara när jag känner för det :)

Söndag idag. Just nu håller jag på att färga håret, sen ska jag ner och köpa cigg och frukost :) Efter det sitta med projektarbetet hela dagen och få det klart och sen ska jag rita mönster till min studentklänning. Ska sy en vit enkel långklänning. Kommit på exakt vilken stil jag ska ha den 11e ;)

Här kommer lite bilder från valborg:

Posar som aldrig förr!

HALLAAA!

Senna.

Systrarna Olofsson

Mmm, gott!

Heeej! Titta vem jag stötte på

Snygg, inte sant? ;)

Nu ska jag skölja ur min hårfärg. sen Käka.
KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback