Glassväder

Skrivet 2010-05-04 @ 16:20:22

Posted in | Kommentarer (0)
HALLOJ!
Tss. Vi har en lärare på skolan som alltid verkar så sjukt glad. Och när man hälsar så säger hon alltid sjukt glatt "Halloj!" Haha. Gäller att gilla läg1! ;)

Idag har jag bokat tatueringtid :D Den 2 juni, blir att göra körsbärsblommor som går samman med min andra tatuering på framsidan av axeln :) Snajz!

När jag kom hem fick Anton prova min pärla ;) Körde ner till z grillen och bjöd honom på glass. Jag är snäll!

Mmm, tuttifrutti.

Antwan. Fullt med glass runt munnen, som ett litet barn :)

Nu ska jag gå och strypa en neger, sen ikväll ska jag och Anton dra och träna. :S.. Haha. Behövs. Går jag upp för trappan blir jag anfådd!

KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback