Finally

Skrivet 2010-05-03 @ 18:33:24

Posted in | Kommentarer (1)
Aloha!
PROJEKTARBETET ÄR KLAAAART! Så fruktansvärt sköööönt! Nu har man inte sån jäkla press på sig. Det allra viktigaste nu är att få ett betyg i matte Bn, annars får jag inget slutbetyg, ooch det vll jag ju ha. Anton är nog snäll och hjälper mig med det ;)

I veckan ska jag Otto och Matte till Malmö för att fixa saker till studenten. Hår, skor, klänning, beställa tid till att bygga naglar (om mina egna inte kan bli långa) haha, fixa väska till balen. Åååh vad det är mycket. Mitt största problem är att jag inte har pengar till allt detta, får min feta lön TVÅ dagar innan balen. BRA!? Får låna av sparkontot sålänge.

Nä, man kanske skulle skriva ett arbete nu så man slipper göra det på torsdag natt.

Först ska jag duscha och sen prova min nya spraytan och se om det blir något bra resultat :)

Hahaha, kan bara skratta åt "room raiders" på MTV. Sjukt löjligt
KISS

Kommentarer
Postat av: cassandra

Va? får man inget slutbetyg om man inte har godkänt i MaB?

2010-05-12 @ 21:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback