Bilder från fredags

Skrivet 2010-05-10 @ 10:12:22

Posted in | Kommentarer (0)
Jobbade igår, tiden gick snabbt. Idag är jag trött, jätte trött. Känner att jag inte kommer vara speciellt trevlig idag. Hungrig är jag också, men har inga pengar.

Här är i alla fall bilder från fredags:

Badtunnan som inte var så varm

Så jävla kul hade vi iaf. Skrattade så mycket åt/med Emma så att jag fick kramp i magen. Skulle haft det på film!

Glada människor.

Tror jag räcker fuck you åt Tom, om inte, så gör jag det nu!

BATMAN. Tror jag. Fridas och min traditonella pose annars

På lyset?

Hård

(Y)

Syns att jag inte tycker om Tom?

Frilleeeeee & razzmouse

Emma kommer inte ihåg någonting från kvällen, konstigt? :D

AAAAAAH

Emma och hennes jävla minttu. Fast god är den. Farlig.

Så. Nu ska jag sova i soffan på skolan. ZEZ.
HEJDÅ. Får det bli idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback