Tisdagen den 23 mars

Skrivet 2010-03-26 @ 16:55:30

Posted in | Kommentarer (0)
Det var då det var dags för pre-party!
Jag och mina vänner samlades i min systers lägenhet. Fixade oss och fixade mat, förfestade och hade kul :)
Senare tog vi buss nr 1 in till stan. Stack till festen på Tegnérs. Hade SKITKUL! I alla fall jag :)
Efter festen tog vi taxi hem, vääärldens skönaste taxichafför. Han skruvade upp volymen och diggade loss med oss!
Gick och la oss halv fyra och vaknade med den sjukaste huvudvärken. MEN sånt man får ta när man har kul :)
Ser fram emot studentfesterna sista veckan på Tegnérs ;)

Jag och Maja hade riktigt kul där ett tag. Kan redan nu säga att jag inte ser normal ut på en enda bild





Taxichaffisen! :D


Nöjd med kvällen iaf. KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback