Tadaa!

Skrivet 2010-03-05 @ 18:43:30

Posted in | Kommentarer (0)
införskaffat mig lite saker idag :)



Och lite annat smått som ringar, ögonbrynspenne nagellacksbortagning osv :)

Klänningen ska jag ha på min älskade Johannas 19 års fest (: ser fram emot det!

Mina tänder är fortfarande ömma. Har inte kunnat äta någonting på hela dagen. Och jag är hungrig!  Mammi håller på att laga mat. Sista gången på nästan 3 veckor. Får laga mat själv hädanefter, pga att de ska till Thailand i morgon. Gottegrisar! Avundsjuk är jag, minst sagt.

Fick betala alla räkningar till körskolan och uppkörningen osv idag, lite tråkigt. Mycket pengar som försvann!

Nu ska jag umgås med familjen, ha det fint.
Pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback