Student

Skrivet 2010-03-22 @ 17:56:42

Posted in | Kommentarer (0)
Hej gott folk! :)
Hur mås det idag?

Idaf fick jag min studentmössa! :D


Den är så fiiin, fina färger och allt :) Dock är den liiiite liten, men den anpassar väl sig efter mitt huvud efter ett tag!

Nu börjar man verkligen känna att studenten närmar sig!
En sak slog mig igår, projektarbetet ska vara helt klart om en månad. Och vi har inte börjat! Daym. Asmycket att göra nu, gillar det inte alls. Får ta en dag och sätta mig ner och plugga gumpen av mig.

I morgonblir det party i Lund. Några tjejer från klassen kommer och förfestar med mig i Hannas lägenhet och sedan drar vi till Tegners för att festa loss med Lunds studenter. Lär bli kul!

På onsdag kommer mammi och pappi hem, saknar dom! Nästan tre veckor de varit borta nu. Ska bli kul att få Adidas och ray ban saker :D

Känns som jag borde gå ut med hunden och plugga till körkortet just nu. Tar vovven först, innan det blir mörkt!


Jag i morse. Duktigt störiga hårstrån som ligger på fel håll i pannan!

KISS KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback