nytt liv

Skrivet 2010-03-29 @ 11:54:56

Posted in | Kommentarer (0)
Hej allihopa!
Ledsen, men inte hunnit lägga ut bilder från i lördags. Men de komemr sen, när jag kommit hem från Antons och Hannas lägenhet :)
Jag hade iaf riktigt roligt i lördags! Tack alla för det.
De sista gångerna jag varit ute, dvs förra fredagen, tisdags och i lördags har jag haft sjukt kul. Tack vare mina härliga klasskompisar! Ni är the shit! ;)

Idag är jag iaf glad, känns som en sten lyft från mig. Hääärligt!

jag vill flytta, ifrån skåne, eller iaf hålan! Jag vill längre upp i landet, hitta på något annat. Lära känna en maaaaassa människor. Känns som det händer så lite här nere i skåne :) för lite för mig. Skaffa mig ett betydelsefullt liv.

När jag kommer hem skriver jag mer om lördagen :) Ni får ha det fint.
KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback