Kirrat och klart!

Skrivet 2010-03-02 @ 19:04:25

Posted in | Kommentarer (0)
Ååh! Måste se "dating in the dark", "Desperate housewhifes" och "kougar town" idag :D
Alla går på femman. Börjar klockan åtta :)

Nu har jag iaf kirrat en bild på håret

Måste påpeka att håret är INTE så mörkt som det ser ut på bilden.

Nyss lagat mat till mig och pappi. Dock har inte han kommit hem än. Lagade lövbiff, klyftpotatis med rosmarin och beasås :) (Y)

La nyss märke till att om man öppnar min blogg med firefox så ser det skumt ut. Jag har bytat design och så, men funkar fint med internet explorer. Vet inte om det bara är för mig det ser skumt ut? Skriv om det funkar eller inte funkar för er!

KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback