Headache

Skrivet 2010-03-20 @ 16:21:18

Posted in | Kommentarer (0)
thinking's a headache, that's why we avoid it.
Där har ni det! Bra låt också. Promoe - Headache (Y)

Igår va kuuul. Jag, Frida och Emma var hemma hos mig innan vi åkte vidare till landet för fest. Bosetorp/bosarp?

kul kul kul




Pusskalas!

Flink och jag

Nu får det vara nog med bilder. Tack allihopa för igår, det var trevligt! Kul att träffa alla klasskompisar igen efter 2 månader. Sjukt vad tiden går fort!


Nu ska jag och systern min laga mat, blir förrätt, huvudrätt och en god frukt till efterrätt, plus belgiska chokladkakor som jag köpte ;)
Till förrätt blir det någon sorts kräft och räksallad med melon, avokado osv.
Huvudrätt blir det någon fläskfilégryta med ris.

Ha det fint everyone. KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback