Chill

Skrivet 2010-03-08 @ 20:57:35

Posted in | Kommentarer (0)
Toodilo! med en skånsk accent.

Igår efter jobbet kom Mattis hit den lilla prutten. Vi chillade, åt Ben & Jerrys och sov. Drog idag in till Lund för att köra på körskolan, gick igenom det sista. Inte långt kvar till uppkörning nu! Efter det åkte jag till Nova för att dra på "anställningsintervju" på T shirt store! Ska nog inte kalla det arbetsintervju, vi snackade mest om vad jobbet innebar osv. Har lite prestationsångest! Finns så mycket att kunna och tänka på om jag ska jobba där. Hoppas iaf att jag får det :) Då blir jag glad ;) Efter det träffade jag Chatrine för att fika och sen köpte jag en ny plattång, en mörkgrå oversize kavaj och lite annat smått och gott :)

Julia och Matilda hämtade mig på centralen och jag och Matilda åkte hem till mig. Sedan kom Johanna också :) Stack ner för att handla mat, färdigmat (Y) ;)
Nu ligger vi bara och chillar framför soffan och fryser. Tvungen att ta på mig en tjocktröja och halsduk.

Mysigt!

I morogn ska jag göra halkan, nervöst! Och DYRT!

TJAAAAAAAAAA



Datornördar jag och Matte. Undrar också varför matilda har solbrillor på huvudet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback