trött trött trött

Skrivet 2010-01-11 @ 21:35:06

Posted in | Kommentarer (0)
Hej alla glada!

Jag är så trött att jag inte vet vilket humör jag är på. Det var då dagen skolan började. OCH det känns, gud. Kan väl säga att jag inte är så van vid att gå upp klockan sex/halv sju på morgonen. Eller rättar sagt, jag har inte gjorde det på lovet! Och det känns ikväll. Klockan är tjugo över nio och jag ska faktiskt gå och lägga mig när jag skrivit klart!

Jag har köpt nya skor idag, Matilda har såna. men dom ser inte riiktigt likadana ut för hon har pimpat sina så dom är snyggare ;) Sen har jag köpt bodybutter med doft av blåbär, ett värmeskyddande spray och ett fin fint läppstift som heter "pink borwn". En fin färg! Sådär naturlig.





Skorna synd inte så bra, men här är även skjortan jag köpte härom dagen :)

Nu ska jag sleepa! Och från och med i morgon ska jag passa syrrans lägenhet. Skönt. Då bara tio min från skolan ;)

KISS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback