Tid.

Skrivet 2010-01-04 @ 21:01:47

Posted in | Kommentarer (0)
Jag vet att det är ett tag sedan jag skrev. Har helt enkelt inte haft tid. och inte orkat. men nu gör jag det.
Nyår var totalt misslyckat. Orkar inte dra hela berättelsen men kan säga skottlossning, albaner och bråk.

Idag har jag jobbat, fick löneförhöjning och presentkort på 250 kronor :) Trevlans.

I lördags var mina efterlängtade vänner här, jäkla bra tag sedan jag träffade dom. Det var trevligt :)
Hoppas på att jag och Matilda kan hitta på ngt i morgon, orkar inte vara hemma när mamma och pappa har massa gäster! Jag vill dock till kb, hade varit nice.




Speciellt kul att träffa Calle eftersom jag inte träffat honom sedan Barcelone. Dvs oktober/november.


Jag har även beställt en del kläder och skor som passar bra till Ghana. Bara fyra veckor kvar! Idag fick jag även mitt visum ;)


;) Puss ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback