Morsning!

Skrivet 2010-01-07 @ 10:35:49

Posted in | Kommentarer (0)

(mitt hår är inte svart i botten, ser bara ut så på bild!) :b

Jag älskar kaffe, och jag äskar min fcb mugg ;)
Jag menar, Har man sett fc barcelona live på camp nour MÅSTE man ha en souvenir också ;)

Snart drar jag till lund, ska ha körlektion. Dubbel, dvs 80 min. En timme och tio minuter. Mindre kul!

Igår kollade jag bio med Matilda, vi såg luftslottet som sprängdes. Mindre bra tyckte jag, Matilda tyckte den var bättre. FÖRST: Män som hatar kvinnor, flickan som lekte med elden och minst bra var luftslottet som sprängdes. Enligt min "smak" hände det för lite.

Nu pyser jag, take care.

KISS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback