Lazy afternoon?

Skrivet 2010-01-07 @ 17:49:10

Posted in | Kommentarer (0)
Lazy och lazy. Hade körektion i en timme och tjugo minter.. Vet att jag skrev en timme och tio minuter i förra inägget. Helt fel hade jag! det gick jätte bra :) har även en till dubbellektion i morgon. Hoppas jag kan köra upp så fort jag komemr hem från Ghana. Har också fixat visakort, internetbank och telefonbank idag, nu känner jag mig ännu mer vuxen. Haha.

Efter lektionen gick jag en runda i stan. Blev några köp. Detta:


En blå t- shirt från h&m, herravdelningen.


En jävligt ball tröja enligt mig från Ginatricot ;)


Torrschampoo, glansgrejs, mascara (h&m) och söta trosor från ginatricot!

Fick även mina nike idag ;) Like em!


Nu ska jag plugga lite i körkortsboken! Och även lite skolarbete. :(

Ha det.
KISS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback