En slö lördag

Skrivet 2010-01-10 @ 00:40:28

Posted in | Kommentarer (0)
idag vaknade jag vid tolv, skönt. Sen efter det har jag inte gjort ett skvatt. Men vid kvällstid körde jag en runda med pappa, börjar bli ganska trött på att alltid ha någon med sig i bilen nu. Jag vill ju bara köra själv! :D Utan handledare.

har nyss kollat klart på en film, A beautiful mind heter den. Den var faktiskt riktigt bra! Rekomenderar den skarpt. Det handlar om en matematiker som levde på 50- talet, mer kan jag egentligen inte säga för då avslöjar jag filmen. Den handlar iaf om John Nash. En verklighetsbaserad film :)

Idag kom lite av kläderna jag beställt från H&M. Trekvarts byxorna, ena tunikan och khakiklänningen kom :)

I morgon kommer Matilda och klipper mig, ska bli skönt att inte ha det så långst längre, specielt i Ghana. Efter det ska jag plugga plugga och plugga sedan städa. KUL söndag!

Igår shoppade jag också lite. Blev skinn imitations byxor, skit snygga, en blekt jeansskjorta också skit snygg! Ett brunt linne och lite smink och ett armband :) Tur jag hade presentkort att handla med!

Nu ska jag bara sova.
Godnatt.

KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback