en sjuhelvetes natt

Skrivet 2010-01-17 @ 17:19:06

Posted in | Kommentarer (1)
Vad är det här för känsla?
Har då aldrig stött på den innan.

Vem hatar inte när man inte vet vad det är för känsla man känner? Man kan inte riktigt sätta ord på den.
What to say what to do? Find someone new!
Snitsigt!

Igår va kul! Dansade en hel del. Ovanligt många ragg, måste varit snygg? Haha. Nej skämt och sido. Men förvånad blev jag. Hörde en del bra raggningsrepliker med! Alltid kul.
blev bara kaos när vi skulle hem. Andrea och Johanna stack hem tidigare så de hade nycklarna. Och min mobil hade de med. När jag och matilda skulle in i lägenheten kom vi inte in! Porten var så klart låst. Och ingen kod eller ngt. Vi var ute till 6 på morgonen i kylan i hopp om att hitta någon telefon! Vilket vi till slut gjorde och ringde andrea. Snacka om att jag hade blåsor på mina fötter när jag kom hem! Ajajajaj.

En massa städande i lägenheten idag. det blev fint! (:


Idag ska jag ägga mig tidigt. Skönt.

See you later aligator!


Kommentarer
Postat av: Madde

Kikar in och önskar dig en fin tisdag!

2010-01-19 @ 13:36:53
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback