Annars

Skrivet 2010-01-25 @ 17:12:48

Posted in | Kommentarer (0)
Hej töser och pågar!
Gå in på resedagboken.se
sök efter alias: Consensum.
Där har ni vår resedagbok! Där kan ni följa oss och kolla på bilder vi lägger upp. Om vi har tillgång till det. Antagligen på kvällar eller helger, då vi är lediga lägger vi in lite intressant!

Annars? Trött för i natt blev det inte mycket sömn pga störningar.
I morgon ska jag redovisa om maträtter som olika religioner kan äta. Så det måste jag plugga på nu!

Idag köpte jag en väska som är jäkligt praktisk, som jag hade tänkt ha som handbagage :) Till och med kudden får plats där. Sen köpte jag en mysig tröja som jag hade tänkt resa i och en organic cotton t-shirt! Och där är faktiskt ett återvinningsmärke på den med (;

Plugg nu!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback