virrar

Skrivet 2010-04-01 @ 23:37:33

Posted in | Kommentarer (0)
Nyss gosat ner mig i en renbäddad säng. Vem älskar inte känslan av att ligga i en renbäddad säng? Mysigt!
Ikväll har i alla fall bara varit en lugn kväll. Invigt uterummet detta året med familia. Ätit tacos, druckit gott och bara myst.


Tacos

Mammi och jag :)


Haha gulliga pappa tar en egobild ;)


Jag kör "virrar på huvudet snabbt med tungan ute och tar bild samtidigt" posén ;)


Mysiga Abbie får vara den avslutande bilden ;)

Nu ska jag bara precis sova, ganska slut efter att ha gått upp så tidigt. I morgon blir det till att fixa sig, åka till farmors konstutställning och sedan köra till nybro för att fira långfredagen med mormor och gänget (Y) :)

PUSS OCH GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback