Akuten

Skrivet 2010-04-05 @ 13:02:40

Posted in | Kommentarer (0)
Vilken natt!
Trodde ärligt talat att jag skulle få åka till akuten. Fick så fruktansvärt ont i min mage 05:30 i morse. Som undersköterska försökte jag fatta vad det var, en arbetsskada man har :P Tänkte på luft i tarmen, förstoppning och till slut tänkte jag på att det var blindtarmen. Om jag inte har fel för mig sitter blindtarmen på höger sida och om det är något fel med den får man ont på vänster sida. Rätta mig om jag har fel! Och eftersom jag aldrig haft något problem med min kropp, ALDRIG, så tänkte jag på att det faktiskt kanske var min tur just nu. Haha. Vilket fall som så gjorde det så fruktansvärt ont och jag var på väg att väcka mamma men jag kunde inte röra mig och ville inte väcka henne heller, taskigt. Men efter långt och länge så somnade jag igen.
Nu när jag vaknade för en timme sedan hade jag inte alls ont. Undra vad det kan ha varit?

Idag gäller det att bara plugga till körkortet eftersom jag ska skriva upp I MORGON! WOHO
Wish me luck.

Ett bra band förresten: Tool! Riktigt grymma. Hörde en del av deras låtar när jag åkte hem i lördagsnatt.
Nu tar jag min jordgubbssaft och grubblar vidare!


KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback