NA

Skrivet 2010-04-23 @ 07:27:35

Posted in | Kommentarer (0)
HALLA!

Senna, idag har jag några av mina favoritplagg på. Jag tycker om de för att de är så enkla och sköna. En slapp stil, som man kan snygga upp med hjälp av smycken osv :)

Idag ska jag köra hela dagen. Nu snrt ska jag köra mamma till hörby, hämta Chatrine och Emma och Linda, köra till skolan, hem från skolan, hämta pappa, köra till hammenhög och hem ifrån hammanhög! Kommer nog vara ganska trött på att köra bil efter denna dagen.

I hammenhög ska vi fira morfar Lennart. Ska bli kul att träffa släkten och de små barnen :)

Nationella prov idag i svenska B. Mindre kul, men det är också det enda vi har dag. Så blir en kort dag.
KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback