Mycket

Skrivet 2010-04-19 @ 13:27:12

Posted in | Kommentarer (0)
Senna!
Sitter i skolan. Datorn är extreeeemt seg. Blir arg på den.

Igår var bra. Stack till Matilda, sen körde vi till karnas backar och gick en liten runda, körde vidare och hämtade Johanna, åkte till karnas igen. Sen köpte vi frukter och choklad och fixade chokladfondue. Mums! Kollade film och snackade skit. Sen drog vi vidare till solariet och stekte. Åkte hem och sov :)

Skrev klart ett arbete idag, känner mig duktig. Dock har jag mycket kvar!

Idag ska jag Chatrine, Sara och Maja på studentmöte på Tegnérs. I morgon ska jag vara i skolan på öppet hus och äta pizza med Johanna och Frida :) Onsdag jobba. Sen jävlar måste jag plugga resten av dagarna!

Aaah, ni får ha det gött!

KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback