Manga

Skrivet 2010-04-14 @ 09:02:26

Posted in | Kommentarer (0)
Zup?
Idag har jag haft sovmorgon, skönt. Har varit så fruktansvärt trött de sista mornarna, men ändå lagt mig i tid på kvällarna. Hmm..

Har inte så mycket att skriva..
I förrgår va vi några från klassen och bowla, funny.  Dock ont i min handled nu, haha. Och jag förlorade.. Så det var ju inte så jätte kul. Efter det stack vi och fika. Mysigt.. Känns som att jag redan skrivit det?

Ikväll ska jag på besök på onkologen, kolla allt det där med stålbehandling och hur det funkar. Intressant.

På fredag har vi bestämt att dra till Viggos i Lund för att ta några öl efter skolan, hoppas det är fint väder (Y) Lär bli nice!

Här är jag som neger:

Söt va?

Gammal:

;)

och som manga cartoon:

Hade lite kul med det igår.

Nu pyser jag. Ha det gött!

KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback