Fötterna sprängs

Skrivet 2010-04-25 @ 22:33:48

Posted in | Kommentarer (1)
Mm, jag är ju ganska dålig på detta!

"Jag har ju så buzy life alltså!"
Haha skojade. Ja, vissa förstår ju vad jag tänker på när jag skriver det.

Iaf så var det riktigt längesedan jag var med giarlsen och boysen i Hörby. Men igår va jag, och jag hade skit trevligt :)
Pictures

Aah så söta!

Det där kallar jag breakdance ;) haha

Söta

Ännu sötare!?

Tretta.
Nu blidde där inte fler bilder

Just nu känns det som att mina fötter ska explodera. Varit hute hos Emil hela kvällen med folket. UTE, svinkallt! Så mina fötter höll på att frysa itu, och nu när jag är inne är dom sjukligt varma. Jobbiga problem jag har!? Haha

Och såhär söt är jag nu i min Consensum tröja. Och jag har sjukt stora muskler, och ja, jag spänner mig.

Fresch!

Nu ska jag sleepa så jag orkar upp i morgon. Måste duscha med :(
Jobbigt

Gnite.
KISS

Kommentarer
Postat av: Anne

"Jag har ju så buzy life alltså!" Haha! ;D

2010-04-26 @ 09:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback