Fattiga riddare

Skrivet 2010-04-22 @ 11:19:52

Posted in | Kommentarer (0)
Nyss gjort frukost. Stekt ägg på stekt macka och fattiga riddare. Fint.
Stekt ägg med stekt macka var något jag alltid fick av Sandra Kess mamma när vi sov över från lör - söndagar. Vi åt ALLTID stekt ägg och stekt macka på söndagsmornarna, och oboy ;) Tackar Eva och Sandra för detta :)

How to do fattiga riddare:
Ta något ljust bröd, kanske en fralla. Jag tog mormors bullar hon bakat :)
Dela dom, såklart. Dränk dom i mjölk och sedan i socker occh kanel och stek! Hur lätt som helst. Och det är skit gott :)


Det här är jag idag. Fick bli lite brillmongo  ;)

Idag börjar jag inte skolan fören ett, och slutar ca tre. Gissa vad jag har för ämne? ;)
MASSAGE! Min lärare ska fixa min rygg, sen ska jag bli masserad av Erika och sen får väl jag ge tillbaka lite också :)
Min pappi är så snäll så jag fick låna hans bil idag :) Lallo you <3
Efter skolan hade jag tänkt att jag skulle dra till en liten fotoautomat och ta ett kort till mitt körkort. Den vill jag helst skicka in idag. Har ju än så länge bara ett pappersbevis på det.
I morgon är mamma en ängel och lånar ut passaten till mig hela dagen, pga att hon är på internat med sitt jobb. Älskar att köra passaten, grymt skön!

Nu ska jag äta upp, om min mage orkar mer dvs.
KISS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback