Egotripp

Skrivet 2010-04-04 @ 23:57:41

Posted in | Kommentarer (0)
Ledsen för den sjukt dåliga updaten idag. Festade länge igår och har jobbat en massa idag, så har helt enelt inte haft tid. Flåt!

Här kommer iaf några blder från gårdagen (dock mest bilder på mig och hanna bara)







Den sista får bli på mig och kläderna jag hade på mig igår.
Blev inte fler foto på folket konstigt nog.

Jag hade iaf kul igår! Mindre kul idag. Gick upp halv elva, började jobba i höör ett och slutade klockan tio! Det var jobbiga nio tmmar. OCH bakis på det ;) (Y) Hur fint som helst. Känner mig mörbultad.

Nu ska jag iaf sova och i morgon blir det till att plugga som fasiken på körkortet eftersom jag skriver upp på tiiiiisdag! Ah :D
well well, godnatt nu.
KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback