Avokado i näsan!?

Skrivet 2010-04-07 @ 19:42:05

Posted in | Kommentarer (0)
Varit dålig på att skriva tycker jag!

Idag har jag varit i skolan, började inte fören ett. Chill! Efteråt träffade jag Hanna och mamma för att ta en fika, mumsigt. Jag beställde en "macka" med mozarella och pesto, på grovt bröd. Förväntade mig då en riktigt god fralla men vad fick jag? LINGONGROVA! Haha. Ingen höjdare. Seeen åkte jag och mamma till Anki, kvinnan som ska sy upp min balklänning, riktigt förväntansfull nu. Tror klänningen blir jätte fin :)

Har köpt hårfärg idag också, samma färg som nu, hårspolar (ska se hur det blir i det korta håret med det)(Y), och en skön tröja!

This, betydligt snyggare irl.

Riiktigt skönt väder va det idag!

Vi mös i solen, eller jag. Abbie låg inne

Såhär söta va vi häromdagen :)

Jeanette och Hanna (och min bikini) haha


Tycker jag är ganska söt med avokadomask i huvudet. Stor saftig bit i pannan!
Kan ju säga att jag hade en hel del avokado i näsan och öronen sen.

Nu ska jag kolla halv åtta hos mig och sedan vidare till badrummet för att färga håret och prova spolarna ;)


I morgon händer en kul sak! Förhoppningsvis. Men det säger jag inte nu vad det är. Får ni reda på i morgon, KANSKE.

KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback