Äckel

Skrivet 2010-04-06 @ 16:49:58

Posted in | Kommentarer (0)
Världens äckelgubbe satt bredvid mig på bussen hem från Lund. Först och främst så luktade han sjukt mycket sprit, sedan började han gubbstöna och sa "oh yeah shit" hela tiden. Gjorde allt för att sitta så långt bort från honom! Usch och fy. fanns ingen annan plats heller.. Tyckte synd om mig själv där. Hoppades på att han skulle hoppa av så tidigt som möjligt, men icke! Heela resan fick jag sitta bredvid äcklet.

Idag har varit en piss dag. Gjorde uppskrivningen, fick TVÅ poäng under godkänt. Sög, och datorn hakade upp sig sista kvarten så jag hann inte gå tillbaka och kolla på frågorna en gång till för att min tid tog slut. Skyller på att det är deras fel. Tyckte dock att det var svårt också, MYCKET svårare än internettesterna. Men hoppas jag kan boka nytt test igen så fort som möjligt. Och sen var det gubben som var äcklig och när jag kom hem hade jag fått brev från skatteverket, tyvärr har jag fått skatt och betala, bara 445 men ändå. Suger. PLUS att jag har skitmycket läxor att klara av nu i slutet! Tyvärr är jag dum nog att samla på mig en massa rester, så får se till att få det klart varesig jag vill eller ej!

Det var min dag.
Sitter nu och dricker kaffe och sen ska jag och mamma ta bilen åt E-town! haha, får hålla igång med körningen nu fram till torsdag.

Och VEM har spillt ngt klistrigt skit på mitt tangentbord så att vissa tangenter är skit sega? Slår ju nästan hål på det när jag skriver.

Aja, nu ska jag fräscha till mig lite. Ha det fint

kommer förresten bilder sen från igår när jag Hanna och Jeanette gjorde fina ansiktmasker ;)

KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback