välkommen till vuxenlivet.

Skrivet 2009-12-30 @ 00:20:21

Posted in | Kommentarer (0)
Ett par dagar sedan jag skrev nu, har helt enkelt inte haft tid, lust eller ork.
I alla fall, nu, för 13 minuter sedan blev jag vuxen. Fan va liten jag känner mig! 18!? det är ju ingenting. hade hellre blivit 22 eller ngt.
Visst, det finns så mycket mer man kan göra som 18 åring, men mycket av det har jag redan gjort. Han man en storasyster som är lik en, så varför inte passa på?
enda saken jag inte gjort och ser fram emot är att ta körkort. Och det sker förhoppningsvis väldigt snart.
Helst innan den 6 mars!

Idag fick vi vår nya bil! :D woho. Den är skit snygg, en svart passat 07a. Och jag körde den hem från jobbet i höör idag. Sååå skön den är att köra. Allting känns så mjukt och skönt. Skön att växla med, bromsa, sitsen är riiktigt skön och styra är också skit bra ;) Enough with cars.

I morgon (idag, senare) blir det kalas med släkten, blir ca en 15 - 20 stycken. Jag har bestäms mig för att bjuda på kebabspett (hemmagjorda såklart) en skit god pastasallad med grön och massa gott och en vitlökssås på yoghurt.

Mer skrivning i morgon.
Nu ska jag sova och vakna av att min familj sjunger för mig och med paket och frukost på sängen :)


Puss hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback