Julafton

Skrivet 2009-12-24 @ 11:57:00

Posted in | Kommentarer (0)
Idag är det julafton, som tiden går alltså.
Som en tradition hos familjen Olofsson får "barnen" (jag och Hanna) alltid paket på sängen på morgonen. Och som vanligt kan jag inte hålla mig att öppna det när jag vaknar, så jag öppnar det tidigt på morgonen sen somnar jag om. I år fick jag detta: :)

En bok med Leilas goda recept på kakor och massa sötsaker ett fint julkort och 1000 kronor.


Snart ska jag ut och köra lite med pappa, vi ska bla lämna filmen vi hyrde igår, the Proposal. En bra film enligt mig! Senare blir det såklart Kalle Anka :) och vid halv fem kommer släkten och firar jul med oss! Denna Julen kommer bli en bra jul. Faktiskt också den enda julen jag INTE har någon julkänsla :S Men den kommer väl till julklapparna och maten ;)


GOD JUL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback